Generelle betingelser

Opsigelsesbetingelserne

Afmelding af hold:

Ønsker du, at afmelde dig af hold skal det gøres til info@holstebro-sportsrideklub.dk.

BEMÆRK:

Der er ved afmelding af hold en afmeldingsfrist på løbende måned + næste måned.

Man er naturligvis berettiget til at være med i elevundervisningen for den periode, der er betalt for.

Afmelding af andre løbende ydelser:

Ønsker du, at afmelde dig af andre løbende ydelser (f.eks. opstaldning eller aftaler i forbindelse med opstaldning) skal det gøres til info@holstebro-sportsrideklub.dk.

BEMÆRK:

Der er ved afmelding af andre løbende ydelser, som udgangspunkt en afmeldingsfrist på løbende måned + næste måned.

Der kan i særlige tilfælde dispenseres fra dette og vil bero på en konkret og individuel vurdering i bestyrelsens forretningsudvalg.

Man er naturligvis berettiget til at gøre brug af de løbende ydelser i den periode, der er betalt for.

Udmeldelse af klubben:

Ønsker du, at melde dig ud af rideklubben skal det gøres til info@holstebro-sportsrideklub.dk.

BEMÆRK:

Der er ved udmelding af klubben kun mulighed for at gøre dette til udgangen af et kvartal (udgang MAR, JUN, SEP & DEC)

Der tilbagebetales ikke indbetalt medlemsskab eller lign. kvartalsvise betalinger.

Anvendte korttyper: