Opstaldning

Hest

Pris: 1300,- Bokse: 20/50 Stald Lægårdvej 112 7500 Holstebro
Beskrivelse
Opstaldning af hest på Holstebro Sportsrideklub Denne tilmelding gælder opstaldning af én hest i boks på Holstebro Sportsrideklub. Det er obligatorisk at vælge hvilken type foder der ønskes - alle andre valg er frivillige.  Vælger man ikke nogle former for bundmateriale forventes det at disse købes i shoppen på hjemmesiden - personalet forbeholder sig ret til at fylde bundmateriale i en boks, hvor det vurderes at være påkrævet (denne beslutning kan ikke påklages og vil blive opkrævet pr. faktura inkl. faktureringsgebyr). Der må ikke anvendes anden bundmateriale end det Holstebro Sportsrideklub tilbyder. Vælger man ikke foldordning er man selv ansvarlig for ud- og indlukning. Tildeling af fold besluttes af personalet (det er kun denne fold man må bruge). Folde må kun anvendes i op til 4 timer samt kun i tidsrummet fra 0800-1600 (med mindre andet er aftalt). Har man valgt 4 timers fold - kan denne enten anvendes i tidsrummet 0800-1200 eller 1200-1600 og ikke fra f.eks. 1000-1400. Vælger man foldordning på mere end 4 timer, så gælder der særlige regler vedr. adgang til vand og foder jf. lov om hestehold (spørg personalet). I tilfælde hvor disse regler ikke overholdes, vil opstalder pålægges regning for det arbejde personalet har udført. Ændringer i tilvalg kan kun ske i forbindelse med månedsskift. Ændringer indmeldes pr. mail til info@holstebro-sportsrideklub.dk ikke senere end den 25. i måneden, hvorefter ændring vil ske i efterfølgende måned pr. den 1.

Pony

Pris: 1250,- Bokse: 11/50 Stald Lægårdvej 112 7500 Holstebro
Beskrivelse
Opstaldning af pony på Holstebro Sportsrideklub Denne tilmelding gælder opstaldning af én hest i boks på Holstebro Sportsrideklub. Det er obligatorisk at vælge hvilken type foder der ønskes - alle andre valg er frivillige.  Vælger man ikke nogle former for bundmateriale forventes det at disse købes i shoppen på hjemmesiden - personalet forbeholder sig ret til at fylde bundmateriale i en boks, hvor det vurderes at være påkrævet (denne beslutning kan ikke påklages og vil blive opkrævet pr. faktura inkl. faktureringsgebyr). Der må ikke anvendes anden bundmateriale end det Holstebro Sportsrideklub tilbyder. Vælger man ikke foldordning er man selv ansvarlig for ud- og indlukning. Tildeling af fold besluttes af personalet (det er kun denne fold man må bruge). Folde må kun anvendes i op til 4 timer samt kun i tidsrummet fra 0800-1600 (med mindre andet er aftalt). Har man valgt 4 timers fold - kan denne enten anvendes i tidsrummet 0800-1200 eller 1200-1600 og ikke fra f.eks. 1000-1400. Vælger man foldordning på mere end 4 timer, så gælder der særlige regler vedr. adgang til vand og foder jf. lov om hestehold (spørg personalet). I tilfælde hvor disse regler ikke overholdes, vil opstalder pålægges regning for det arbejde personalet har udført. Ændringer i tilvalg kan kun ske i forbindelse med månedsskift. Ændringer indmeldes pr. mail til info@holstebro-sportsrideklub.dk ikke senere end den 25. i måneden, hvorefter ændring vil ske i efterfølgende måned pr. den 1.