FACILITETER PÅ HOLSTEBRO SPORTSRIDEKLUB

Åbningstider

Facilitetsoversigt

I klubben har vi rytterstue med kantine, garderobe & toiletter hvilket man finder på 1. sal. Her er alle velkommen indenfor klubbens åbningstid.

Kantinen holder åbent til stævner og andre arrangementer. Udenfor kantinens åbningstid er man velkommen til selv at medbringe mad og drikkevarer – og man kan købe slik m.m. i automaterne.

Rytterstuen er ment som et sted, hvor man kan sidde og hygge sig, spille et spil, læse eller bare snakke. Man skal selvfølgelig huske at rydde op efter sig, når man går.

Klubbens ridefaciliteter forbedres løbende således anlægget overholder gældende regler. HOSK investerer løbende i opgradering af ridehus faciliteter såsom bund, bokse, sadelrum og staldene generelt  for at sikre vores rideklub er et rart og sikkert sted at være for både de to- og firebenede.

Ridefaciliteter

RID I SKOVEN FRA HOSK OG FØLG DEN RØDE MARKERING PÅ KORTET